• 23 października 2020

Szukasz numerów telefonu do obsługi klienta, ale nigdzie nie możesz ich znaleźć? Denerwujesz się coraz bardziej, bo potrzebujesz pomocy, ale nie wiesz, do kogo masz się zgłosić? To właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy poniższy tekst, w którym wyjaśniamy specyfikę numerów telefonu do obsługi klienta. Z nami rozwiążesz swoje kłopoty!

Po co istnieje infolinia firmowa?

Infolinie firm lub instytucji stały się powszechnym sposobem komunikacji z pożądanymi organami. Nieważne, czy mówimy o kłopocie z przesyłką, wątpliwościach z usługami operatora telefonicznego, czy chęcią poznania szczegółów oferty kredytu. Okazji do szukania numerów telefonu do obsługi klienta nie brakuje!

Jak jednak wygląda ich specyfika w rzeczywistości? Jak je rozpoznać i czy naprawdę są darmowe?

Zacznijmy od tego, że każdy numer telefoniczny, który zaczyna się od: 0-800, 0-801 i 0-804, może zostać wykupiony i spersonalizowany przez konkretne firmy, a następnie wykorzystany do kontaktu z klientami. Infolinia jest świetnym rozwiązaniem, które powoduje:

• Płynność informacji.

• Budowanie relacji z klientem.

• Optymalizację sprzedaży produktów i usług.

Nic więc dziwnego, że zdecydowana większość firm oferuje swoim konsumentom sztab ludzi, których zadaniem jest odpowiadanie na pytania i służenie klientom pomocną dłonią.

Właściwości numerów telefonu do obsługi klienta.

Dzwoniący (konsument) zazwyczaj nie zastanawia się, jaka jest specyfika numerów telefonu do obsługi klienta. Kieruje nim chęć rozwiązania swojego problemu lub zaspokojenia własnej ciekawości. Jednak po stronie firm, które posiadają infolinię, cały proces odbywa się nieco inaczej. Warto zatem zapoznać się z właściwościami numerów telefonu do obsługi klienta, aby wiedzieć, w czym tak naprawdę bierzemy udział i jakie możliwości posiadamy.

Co musisz wiedzieć o numerach do obsługi klienta?

• Numery, zaczynające się od: 0-800, 0-801 i 0-804 mogą przekierować Cię automatycznie do oddziału firmy lub operatora, który jest najbliższy Twojemu miejscowi zamieszkania (odbywa się to poprzez znajomość numeru kierunkowego, z którego dzwonisz).

• W niektórych przypadkach to do Ciebie należy zarządzanie przekierowania do odpowiedniego miejsca wraz wybór tematu rozmowy poprzez naciskanie klawiszy na klawiaturze numerycznej.

• Ogromną zaletą numerów telefonu do obsługi klienta jest ich dostępność, która zazwyczaj wynosi 24 godziny na dobę.

• Zanim porozmawiasz z konsultantem, czeka Cię zapewne krótki komunikat powitalny.

Czy kontakt z infolinią jest darmowy?

To jedna z najważniejszych kwestii, o której powinien wiedzieć każdy konsument. W kontaktinfolinia.pl nie ukrywamy prawdy i przedstawiamy ją w pełnej okazałości. Właśnie dlatego musisz wiedzieć, że:

• Połączenie z numerem, zaczynającym się od 0-800 jest zawsze bezpłatne!

Natomiast:

• Numery, które rozpoczynają się od 0-801 i 0-804 są obciążone opłatą, leżącą również po stronie dzwoniącego!

W zależności od specyfiki numerów telefonu do obsługi klienta opłata może być naliczana za długość rozmowy lub za jeden impuls, w wyniku którego dzwoniący płaci jedną, z góry ustaloną stawkę. Dobrą wiadomością jest, że koszty są dzielone między konsumenta a operatora zazwyczaj w proporcjach 50:50.

Koszty (w zależności od dni tygodnia, pory dnia i indywidualnych ustaleń infolinii) z telefonów stacjonarnych oscylują między: 0,20 zł a 0,49 zł za minutę połączenia.

Numery do obsługi klienta bez tajemnic.

Teraz już wiesz, jak wygląda specyfika numerów telefonu do obsługi klienta. Pokazaliśmy Ci, dlaczego firmy posiadają własne infolinie, jakie płyną z nich zalety i jak możesz to wykorzystać. Na końcu dowiedziałeś się, które numery są darmowe, a które nie. Teraz jesteś gotowy, aby nawiązać kontakt z infolinią i uzyskać pomoc, której potrzebujesz. Do dzieła!

Materiał partnera

Komentarze (0)

Zostaw komentarz
Top