Jeśli zależy nam na sprzedaży mieszkania, nie możemy zapominać o tym, że stworzenie atrakcyjnego ogłoszenia informującego potencjalnych klientów o takim zamiarze, jest najlepszym sposobem na przybliżenie nasz do tego celu. Ogłoszenie takie powinno zwracać na siebie uwagę już poprzez sam tytuł, wskazane są jednak również wysokiej jakości zdjęcia oraz treść wyczerpująca wszystkie kwestie interesujące z perspektywy potencjalnego nabywcy. Nie można zapominać także o zwrotach, które zachęcają do zakupu.

Tytuł ogłoszenia

Jeśli analizujemy portale, na których pojawiają się ogłoszenia informujące o zamiarze sprzedania nieruchomości, z pewnością dostrzegamy to, jak duże znaczenie mają ich nagłówki. To one są widoczne na stronie głównej, ich atrakcyjność przesądza więc o tym, czy osoba potencjalnie zainteresowana zakupem zechce zapoznać się z treścią ogłoszenia. Jeśli więc nie chcemy, aby nasz anons zaginął wśród podobnych do niego, powinniśmy postarać się, aby jego tytuł był konkretny, a jednocześnie przyciągał uwagę. Jeśli więc nasz nagłówek będzie, tak, jak wiele innych, po prostu informował o tym, że mamy mieszkanie do sprzedania, może się okazać, że nikt go nie zauważy. „Nowoczesna kawalerka w centrum miasta” to zatem tytuł znacznie lepszy niż „Mieszkanie na sprzedaż”.

poznań rynek

Źródło: https://sasiedzki.pl/nieruchomosci/mieszkania/wielkopolskie/poznan,db?status=2&min_price=1&max_price=5000000&number_of_rooms=-1&view=list

Nie zapomnij o zdjęciach

Potencjalni nabywcy mieszkań lubią konkrety, nic więc dziwnego, że interesuje ich to, jak naprawdę wyglądają mieszkania, które w danym momencie znajdują się w sprzedaży. Ogłoszenia ze zdjęciami są też postrzegane jako bardziej wiarygodne niż te, w których zdjęć nie ma. Jeśli więc zależy nam na zainteresowaniu ze strony klientów warto nie tylko wykonać kilka zdjęć, ale również zatroszczyć się o to, aby każde z nich przedstawiało nieco inne ujęcie.

Długość ma znaczenie

Jak długie powinno być ogłoszenie informujące o tym, że mamy mieszkanie do sprzedania? Przyjmuje się, że nie powinno mieć ono więcej niż 1000 znaków, taka ilość jest bowiem wystarczająca, aby mieć pewność, że znalazły się w nim wszystkie informacje ważne dla potencjalnego nabywcy. Sama treść również ma ogromne znaczenie. Nie należy więc stosować tak zwanych pustych określeń, informacja o tym, że nam samym mieszkanie się podoba, nie mówi bowiem wiele. Znacznie lepiej jest podawać szczegóły nawet, jeśli te nie są dla nas wygodne. Jeśli więc mieszkanie wymaga remontu lepiej nie wspominać o tym, że nadaje się do zamieszkania. W ogłoszeniu nie powinno się też pisać drukowanymi literami i stawiać wykrzykników. Nie jest to wypracowanie, błędy ortograficzne często obniżają jednak wiarygodność osoby, która oferuje lokal lub nieruchomość, warto się ich więc wystrzegać.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz
Top